تفاوت بیل مکانیکی کاترپیلار و کوماتسو

تفاوت بیل مکانیکی کاترپیلار و کوماتسو

کوماتسو نسبت به کاترپیلار از تنوع محصول بهتر و بیشتری در زمینه ماشین آلات مخصوص معادن و تجهیزات بیل مکانیکی برخوردار است. محصولات کوماتسو نسبت به کاترپیلار ارزان‌تر است. به همین علت خریدار قدرت خرید داردوبیشترمورد استقبال مردم قرار گرفته است
محصولات کوماتسو احتیاج به تعمیرات کمتری در طولانی مدت دارد اما تجهیزات کاترپیلار سریعتر به تعمیرات نیاز پیدا می کند
صاحبان کوماتسو نسبت به دارندگان کاترپیلار، خرابی کمتری را در تعمیرگاه ها گزارش می دهند که بازخورد مثبت باعث افزایش ارزش دستگاه در طول عمر آن می شود و همچنین خرید و تعمیر قطعات بیل مکانیکی کوماتسو نسبت به کاترپیلار ارزان تر هستند.
بیل های کاترپیلار نسبت به بیل کوماتسو شعاع چرخش بهتری دارند و اغلب در حفاری عملکرد بهتری رارقم میزنند وبیشتر برای جاهای سخت به کارمیرود وغول پیکر است کوماتسو برای کارفرمایان و پیمانکارانی که به دنبال دستگاهی سبک وزن هستند تا سریعاً بتوانند آن را حمل کنید و به محل کار خود برسند مفید است.


در مقایسه بیل مکانیکی کاترپیلار و کوماتسو می‌توان به تفاوت‌ در تعداد دسته بندی ماشین آلات، اندازه و جثه ماشین آلات، شعاع چرخش، قدرت، عملکرد و قطعات بیل مکانیکی اشاره کرد:

بیل مکانیکی کوماتسو : معمولی ، معدنی ،کاربردی
بیل مکانیکی کاترپیلار:کوچک ،متوسط ،بزرگ ،مینی

بیل مکانیکی کوماتسو بهتر است یا کاترپیلار ؟

بستگی به نوع کار و پروژه شما دارد. کوماتسو زمانی می تواند انتخاب خوبی باشد که مقدار زیادی خاک برای جابجایی دارید یا شعاع حرکت بیل زیاد است و برای پروژه هایی که نیاز به کار عمیق دارند بهتر است این خاکبرداری را با بیل مکانیکی کاترپیلار انجام دهید. برای مقایسه دقیق‌تر این دو بیل مکانیکی از برند‌های کوماتسو و کاترپیلار، از کارشناسان ما درگروه صنعتی توسعه راه کمک بگیرید. توسعه راه آماده ارائه انواع خدمات مرتبط با ماشین آلات راهسازی و معدنی به شما عزیزان میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *