رولیک بیل مکانیکی لیبهر

Liebherr

رولیک بیل مکانیکی لیبهر یکی از قطعات مهم و اساسی در زیربندی رولیک بیل مکانیکی می باشد که وظیفه ی سهولت در حرکت زنجیر بیل را برعهده دارد. محل قرارگیری این بیل در بین حلقه ی زنجیر می باشد و بصورت ردیفی در بین چرخ ها قرار می گیرند تا با حرکت چرخشی خود باعث ایجاد حرکت بیل مکانیکی لیبهر شوند. این رولیک در دو نوع رولیک پایین بیل لیبهر و رولیک بالای بیل لیبهر نولید و عرضه می شود. ظاهر این رولیک بصورت استوانه ای می باشد و از جنس فولاد مقاوم ساخته شده است. رولیک بالا و پایین دارای کاربری و تحمل باری متفاوتی می باشند بطوری که  از رولیک پایین تعداد بیشتری نسبت به رولیک بالا در زیربندی بیل مکانیکی استفاده می شود. این رولیک مخصوص تمامی بیل مکانیکی های زنجیری لیبهر می باشد. شرکت صنعتی توسعه راه با تولید و عرضه ی کلیه تجهیزات و قطعات یدکی انواع ماشین آلات راهسازی و بیل مکانیکی لیبهر را با بهترین کیفیت و متریال به بازار عرضه می کند. رولیک بیل مکانیکی لیبهر وظیفه ی انتقال وزن بیل مکانیکی را به لینک ها و کفشک ها بر عهده دارد. این رولیک ها  نقش حامل و تعلیق کننده ی بخش وسیعی از بارهای وارده از طرف بیل مکانیکی لیبهر را ایفا می کنند.

انواع رولیک بیل مکانیکی لیبهر

رولیک بالا لیبهر: با تعداد کمتری در زیربندی بیل مکانیکی لیبهر قرار دارد و وظیفه ی نگهداری و هدایت زنجیر  بروی ریل چرخ بیل را برعهده دارد. این رولیک نسبت به رولیک پایین بیل فشاربسیار کمتری را متحمل می شود. انواع این رولیک لیبهر برای انواع بیل مکانیکی لیبهر تولید شده است.

رولیک پایین لیبهر: رولیک پایین بیل لیبهر از جنس فولاد در قسمت تحتانی زیربندی بیل لیبهر قرار می گیرد این رولیک با تعدادی بالا یعنی 6 عدد و بصورت ردیفی با چرخ جلو بیل لیبهر ، مورد استفاده قرار می گیرد. این رولیک وظیفه ی حمل و تعلیق بسیاری از بارهای وارده ناشی از وزن بیل مکانیکی لیبهر را برعهده دارد.