رولیک بیل مکانیکی ولوو

Volvo Roller

شرکت صنعتی توسعه راه سازنده ی انواع رولیک بیل مکانیکی ولوو می باشد که در انواع سایز و مدل و شکل این رولیک ها را با بهترین متریال عرضه داشته است. جهت استحکام و مقاومت بالای این رولیک آن را جنس فولاد و آلیاژ های مقام فولادی می سازند.

رولیک بیل مکانیکی ولوو در قسمت تحتاتی بیل مکانیکی ولوو و در بخش زیربندی بیل ولو قرار گرفته است. این رولیک برای انواع بیل مکانیکی ولوو در انواع و اندازه های مختلفی تولید و عرضه می شود و در دو نوع رولیک پایین بیل ولوو و رولیک بالایی بیل ولوو ساخته می شود که اینها خود نیز دارای سایز و ظاهر و تعداد متفاوتی در بیل مکانیکی ولوو، هستند. رولیک بیل مکانیکی ولوو به دلیل اینکه وظیفه ی انتقال قدرت چرخ ها و حرکت و حفظ زنجیر و بیل مکانیکی را برعهده دارد بطور مداوم تحت فشار بسیار بالا از سمت زنجیر بخصوص بروی رولیک پایین بیل ولو می باشد. رولیک پایین از تعداد بالاتری نسبت به رولیک قسمت بالا برخوردار است و دلیل آن هم فشار زیادی که برآن وارد می شود. تماس این رولیک با قطعات دیگر باعث شده تا خوردگی و سایش در این رولیک به سرعت ایجاد شود.

رولیک پایین بیل ولوو Ec290 از اجزای مهم و اساسی زیربندی بیل ولوو بشمار می آید. این رولیک به تعداد  8 عدد در قسمت تحتانی زیربندی بیل ولوو مورد استفاده قرار می گیرد محل قرار گیری این رولیک در بین حلقه زنجیر بیل ولوو می باشد.این رولیک نقش مهمی در ایجاد حرکت روان و بدون ضربه در بیل مکانیکی ولوو ایفا می کند.

رولیک بالا بیل ولوو Ec290 با ظاهری متفاوت از رولیک پایین در بین حلقه ی زنجیر و از طرفین بروی بدنه ی هیدروموتور قرار می گیرد تا بتواند زنجیر را حمل کند. روش تولید آن هم بصورت فورج گرم و هم ترکیبی از فورج و سی ان سی می باشد.

رولیک پایین بیل ولوو Ec240 با ظاهری استوانه شکل و لبه دار به روش فورج گرم تولید می شود و به تعداد6 عدد بروی پوسته ی هیدروموتور و لینک های زنجیر قرار می گیرد تا حرکت زنجیر بیل ولوو براحتی و بدون ضربه صورت بگیرد. جنس این رولیک از فولاد بسیار مقاوم و سرسخت می باشد.

رولیک بالا بیل ولوو Ec240 با تعداد بسیار کمتری نسبت به رولیک پایین بیل ولوو در زیربندی بیل مکانیکی ولوو مورد استفاده قرار می گیرد. این رولیک از جنس فولاد و به تعداد 2 عدد در زیربندی بیل ولوو مورد استفاده قرار می گیرد. رولیک بالا در دو رنگ زرد و مشکی تولید و عرضه می شود.

رولیک بیل مکانیکی ولوو