رولیک بیل مکانیکی هیوندا

Hyundai roller

بیل مکانیکی هیوندا بطور گسترده ای و در انواع متعددی در ایران وجود دارد که رولیک بیل مکانیکی هیوندا یکی از مهمترین قطعات و اجزای زیربندی این بیل مکانیکی می باشد بطور کلی میتوان بدون در نظر گرفتن شماره ی فنی دستگاه رولیک بیل مکانیکی هیوندا را به دو دسته تقسیم نمود دسته ی اول رولیک بالای بیل مکانیکی هیوندا و دسته ی دوم رولیک پایین بیل مکانیکی هیوندا که دارای اشکال گوناگون با کاربردهای مختلف و تعداد مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. شرکت صنعتی توسعه راه عرضه کننده تجهیزات بیل مکانیکی، با تولید انواع رولیک بیل مکانیکی هیوندا با یهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت موفق به تامین نیاز دارندگان این بیل مکانیکی شده است. این رولیک از جنس فولاد می باشد و از آلیاژهای محکم فولادی نیز در ترکیبات آن استفاده شده است با این حال این قطعه در تماس با دیگر قطعات سرسخت دچار سایش و خوردگی می شود که باید بررسی و سپس تعویض شوند.

رولیک بالا بیل R210 که در دورنگ زرد و مشکی تولید و عرضه می شود و از آلیاژ فولاد و به روش فورج ساخته می شود. از این رولیک به تعداد2 عدد در زیربندی بیل مکانیکی هیوندا استفاده می شوند. و از قسمت بالا بوسیله ی پیچ و مهره بر روی هیدرو موتور متصل می شود.

رولیک پایین بیل R210 در قسمت زیرین زیربندی بیل مکانیکی هیوندا قرار دارد و از جنسی تمام فولادی می باشد. رولیک پایین بیل در بیل مکانیکی هیوندا به تعداد6 عدد مورد استفاده قرار گرفته است که در بین حلقه زنجیر و در کناراجزای دیگر زیربندی دنده اسپراکت و چرخ جلو قرار می گیرد.

رولیک پایین بیل هیوندا 220 با جنسی فولادی و مستحکم به منظور افزایش تعادل و بهتر حرکت کردن شاسی بیل مکانیکی هیوندا بروی زنجیر زیربندی و تعلیق بهتر بار بکاربرده می شود ظاهر این رولیک بصورت چند لبه ی می باشد و در زیربندی بیل به تعداد6 عدد مورد استفاده می باشد.

رولیک پایین بیل هیوندا 170 در دورنگ زرد و مشکی تولید می شود این رولیک به روش فورج کستینگ ساخته می شود و برای حرکت شاسی بروی زنجیر زیربندی بیل مکانیکی نقش اساسی ایفا می کند.