رولیک بیل مکانیکی سانی

Sany roller

رولیک بیل مکانیکی سانی قطعه ای بسیار مهم در زیربندی بیل میکانیکی سانی می باشد که نقش عمده ای در حرکت نرم و روان بیل مکانیکی دارد. رولیک در بیل مکانیکی سانی دارای دو نوع می باشد، رولیک پایین بیل و رولیک بالای بیل که دارای نقش متفاوتی در زیربندی بیل مکانیکی می باشند.جنس این رولیک ها از فولاد بسیار مستحکم ساخته شده اند که در مقابل سایش و خوردگی از خود مقاومت نشان می دهند. شرکت صنعتی توسعه راه با تولید انواع رولیک بیل مکانیکی سانی با بهترین کیفیت همچنین لوزام و قطعات یدکی ماشین های صنعتی، موفق به تامین نیاز بازار شده است. رولیک بیل مکانیکی سانی بر اساس اندازه و نوع بیل مکانیکی دارای انواع مختلفی می باشد. رولیک پایین بیل نسبت به رولیک بالای بیل در زیربندی بیل مکانیکی سانی از تعداد بیشتری برخوردار می باشد علت آن هم فشار بیشتری است که از سمت وزن بیل مکانیکی برآن وارد می شود از این رو برای مقاومت بیشتر از تعداد بیشتری از این رولیک استفاده می کنند.

رولیک بالا سانی برای چند تیپ از بیل مکانیکی سانی تولید و عرضه شده است از انواع آن میتوان به چهارپیچ و دوپیچ و شفتی اشاره نمود که هرکدام بر اساس نوع بیل سانی مورد استفاده قرار می گیرند. تعداد رولیک بالا در زیربندی بیل سانی در هر دو طرف 2 عدد و در مجموع 4 عدد می باشند که وظیفه ی حفظ زنجیر بروی ریل چرخ زنجیر را بعهده دارد.

رولیک پایین سانی در قسمت تحتانی زیربندی بیل مکانیکی قرار دارد که وظیفه ی حمل بار ناشی از وزن بیل مکانیکی را بر عهده دارد و به تعداد6 یا 8 عدد در زیربندی بیل سانی مورد استفاده قرار می گیرد. رولیک پایین بیل در حلقه ی زنجیر و هم ردیف با چرخ جلو قرار دارد. جنس این قطعه از فولاد مستحکم می باشد.

رولیک بیل مکانیکی سانی