رولیک بیل مکانیکی لیوگانگ و کوبلکو

Liugang & Kubelko

یکی از قطعات مهم در بیل مکانیکی لیوگانگ و کوبلکو رولیک بیل می باشد که ظاهری استوانه ای شکل دارد و در دو نوع رولیک بالای بیل و رولیک پایین بیل لیوگانگ تولید می شودکه هرکدام وظیفه ی جداگانه و متفاوتی دارند جنس این رولیک ها از فولاد مقاوم می باشد. رولیک های بیل مکانیکی لیوگانگ و کوبلکو مخصوص بیل های چرخ زنجیری می باشند. این قطعه وظیفه دارد تا زنجیر را به محرکه های مکانیکی اتصال داده و حرکت بیل لیوگانگ را بدون هیچ سختی و اصطکاکی روان و راحت کند.شرکت صنعتی توسعه راه با استفاده از توان و دانش بالای خود موفق به تولید انواع قطعات و لوازم یدکی و رولیک ماشین آلات راهسازی و بیل مکانیکی لیوگانگ و کوبلکو با بهترین کیفیت و متریال می باشد. تعداد رولیک های بالا و پایین بیل مکانیکی لیوگانگ باهم متفاوت می باشند بطوری که رولیک های پایین بعلت نقش بسیار مهمی که در زیربندی بیل لیوگانگ دارند از تعداد بیشتری نسبت به رولیک بالای بیل برخوردار می باشد. رولیک بیل مکانیکی لیوگانگ در اندازه وابعاد مختلفی تولید وعرضه می شوند. هرچه بیل مکانیکی از اندازه‌ی بزرگتری برخوردارباشد این قطعه نیز به تبع آن بزرگترخواهد بودو بطورکلی میتوان گفت مناسب با هر بیل مکانیکی لیوگانگ قطعات و لوازم یدکی و رولیک آن بیل نیز تولید و عرضه می شود.

رولیک پایین لیوگانگ یکی از لوازم بسیار مهم در زیربندی بیل لیوگانگ می باشدکه در قسمت تحتانی بیل قرار می گیرد. از این رولیک در بیل لیوگانگ و کوبلکو به تعداد6 یا 8 عدد در زیربندی استفاده می کنند زیرا که این قطعه نقش بسیار مهمی در انتقال وزن بیل مکانیکی به لینک ها و کفشک دارد همچنین متحمل فشار زیادی ناشی از  بار وزنی بیل مکانیکی می باشد.

رولیک بالا لیوگانگ در زیربندی بیل مکانیکی لیوگانگ وظیفه ی هدایت کردن زنجیر بروی ریل چرخ را بعهده دارد و باعث می شود حرکت زنجیر بسیار روان و راحت باشد. رولیک بیل لیوگانگ به تعداد کمتری در زیربندی بیل مورد استفاده قرار می گیرد.

 

رولیک لیوگانگ و کوبلکو