رولیک بیل مکانیکی دوو و دوسان

Daewoo & Doosan

رولیک بیل مکانیکی دوو و دوسان یکی از قطعات مهم و اساسی در حرکت بیل مکانیکی می باشد که به شکل استوانه ای لبه دار می باشد این رولیک به دو نوع رولیک بالای بیل و رولیک پایین بیل تقسیم می شود که هرکدام از آنها برای کارکردی متفاوت در بیل مکانیکی دوو و دوسان تعبیه شده اند همچنین فشار ناشی از تحمل بار نیز در هرکدام از آنها متفاوت می باشد در واقع میتوان گفت رولیک پایین بیل متحمل بار بیشتری نسبت به رولیک بالای بیل در زیربندی بیل مکانیکی دوو و دوسان می باشد. شرکت صنعتی توسعه راه با استفاده از بهترین متریال به تولید انواع قطعات و لوازم یدکی همچنین رولیک بیل مکانیکی دوو و دوسان در اندازه و اشکال مختلف پرداخته است از این نیاز بازار را بخوبی تامین نموده است. رولیک بیل مکانیکی دوو و دوسان با استفاده از بهترین و مقاوم ترین مواد همچون فولاد ساخته شده اند تا در برابر خوردگی و سایش دارای مقاومت و استحکام باشد.

رولیک بیل مکانیکی دوو

رولیک بالا بیل دوو 330 به تعداد 2 عدد بروی پوسته هیدرو موتور بوسیله ی پیچ و مهره وصل می شوداین رولیک نسبت به رولیک پایین بیل از فشار کمتری برخوردار می باشد و نقش اصلی آن نگهداری از دانه های زنجیر بر روی ریلمی باشد.

رولیک پایین بیل دوو 225 از جنس فولاد و به روش فورج گرم ساخته می شود.ظاهر این رولیک بصورت لبه دار و متناسب با نوع زنجیر می باشد و به رنگ زرد و مشکی عرضه می شود این رولیک در زیربندی بیل دوو در حلقه ی زنجیر و هم ردیف با چرخ جلو قرار داده می شود.

رولیک بیل مکانیکی دوسان

رولیک بالا بیل دوسان D9,260 در قسمت بالا ، دو طرف زیربندی بیل مکانیکی دوسان به تعداد2 عدد در داخل حلقه ی زنجیر و در تماس با لینک های زنجیر بروی پوسته ی بالای هیدروموتور قرار می گیرد.این رولیک با طراحی متفاوت و لبه دار بروی بیل مکانیکی نصب می شود.

رولیک پایین بیل دوسان D9,230 در قسمت زیرین بیل مکانیکی دوسان مورد استفاده قرار می گیرد. رولیک پایین بیل دوسان در حلقه ی زنجیر و با چرخ جلو بصورت ردیفی قرار داده می شوند.رولیک پایین بیل دوسان نقش بسزایی در تحمل وزن و بار بیل و هدایت و حرکت زنجیربعهده دارد.