رولیک بیل مکانیکی هیتاچی

Hitachi roller

شرکت توسعه راه عرضه کننده انواع مدل های رولیک بیل مکانیکی است. برند هیتاچی از برندهای مشهور در تولید انواع تجهیزات بیل مکانیکی می باشد. رولیک بیل مکانیکی هیتاچی مخصوص بیل های چرخ  زنجیری می باشد که یکی از مهمترین اجزای آن بشمار میرود رولیک بیل مکانیکی هیتاچی همچون سایربیل های مکانیکی دیگر دارای دو نوع می باشد از جمله رولیک بالای بیل هیتاچی و رولیک پایین بیل هیتاچی که از نظر کاربری کاملا از هم متفاوت می باشند. رولیک پایین بیل هیتاچی نسبت به رولیک بالایی بیل از تعداد بیشتری برخوردار می باشد.

این رولیک در واقع حمل کننده و تعلیق کننده ی بخش بزرگی از فشاربار وارده از سمت وزن بیل مکانیکی هیتاچی می باشد تعدادی که از این رولیک در زیربندی بیل هیتاچی مورد استفاده قرار می گیرد 6 عدد می باشد. رولیک بالای بیل هیتاچی در بیل مکانیکی نقش هدایت کننده ی زنجیر زیربندی و مانعی برای سایش لینک زنجیر بیل مکانیکی بر روی بدنه ی هیدروموتور را ایفا می کند. شرکت صنعتی توسعه راه ، تولیدکننده ی انواع تجهیزات و لوازم و قطعات بیل مکانیکی هیتاچی با بهترین کیفیت می باشد که تامین نیاز بازار را بخوبی تامین نموده است. رولیک بیل مکانیکی هیتاچی قسمتی از ریل زنجیر و تاثیر گذار بر هدایت با هدف حرکت زنجیر زیربندی بیل مکانیکی، می باشد. رولیک بیل هیتاچی در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود.

رولیک پایین هیتاچی 200 با دارا بودن لبه های مختلف مطابق با استاندارد زنجیرزیربندی بیل مکانیکی هیتاچی  به روش فورج گرم ساخته می شود و جنس آن از آلیاژ محکم و مقاوم فولادی می باشد. این رولیک در قسمت تحتانی در حلقه ی زنجیر قرار می گیرد و به تعداد 6 عدد هم ردیف با چرخ جلو بیل مورد استفاده قرار می گیرد.

رولیک بالا هیتاچی 240 به روش فورج گرم تولید می شود که در زیربندی بیل هیتاچی به تعداد2 عدد مورد استفاده قرار می گیرد این رولیک وظیفه ی هدایت گری برای زنجیر زیربندی را به عهده دارد و مانع سایش آن بروی بدنه و سطح هیدروموتور می باشد.

رولیک زوم لاین از قطعات زیربندی بیل زوم لاین می باشد که نقش اساسی در حرکت زنجیرها در بیل مکانیکی هیتاچی دارد. این قطعه باعث می شود زنجیر ها بدون هیچ اصطکاکی ، نرم و روان حرکت کنند. رولیک بیل زوم لاین در دو نوع بالا و پایین تولید و عرضه و مورد استفاده قرار می گیرند. این رولیک ها بطور کلی وظیفه ی انتقال وزن بیل مکانیکی را به لینک و کفشک برعهده دارند.