شنگیر بیل مکانیکی

Excavator bucket

مجموعه ی توسعه ی راه با هدف بهبود کیفیت محصولات و خدمات خود با بیش از دو دهه فعالیت با واردات قطعات و تجهیزات بیل مکانیکی سعی در ارائه ی بهترین محصولات را برای مصرف کننده ی داخلی دارد. برای آشنایی با این محصولات می توانید به سایت توسعه ی راه مراجعه کرده و برای خرید قطعه ی مورد نظر خود اقدام کنید.

شنگیر بیل مکانیکی از اجزاء زیر بندی بیل و از تجهیزات بیل مکانیکی است که باعث جلوگیری از مواد سایشی سنگ ریزه، شن و سنگ و همچنین گل و لای به زیر بندی بیل می شود به خاطر درگیر بودن شنگیر با مواد فرسایشی باید از ورق فولادی مقاوم در برابر فرسایش برای ساخت آن استفاده شود.

شنگیر بیل مکانیکی از اتصالات زنجیر بیل مکانیکی و از اجزاء زیروبند ماشین های سنگین است که برای اجرای پروژه های عمرانی و ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند. این شنگیر برای حفظ و نگهداری زنجیر به کار می رود. به دلیل نیاز حرکت بیل مکانیکی برروی یک زنجیر و برای جلوگیری از خارج شدن آن از مسیر رولیک استفاده از بیل مکانیکی ضروری به نظر می رسد. قرار گرفتن این سازه ی فولادی بر روی یک زنجیر از خارج شدن آن از مسیر جلوگیری می کند. این قطعه ی فرعی برای انواع ماشین های سنگین نقش مهمی در حرکت دارد.

فروش شنگیر بیل مکانیکی

فروش شن گیر بیل مکانیکی به تناژ آن و سایز شنگیر بستگی دارد. خرید 2 عدد شن گیر برای قسمت زیرو بند مورد نیاز است. فروش محصولات توسعه راه به دلیل نیازی که به ماشین آلات در طرح های عمرانی هست باعث می شود دارندگان ماشین های سنگین به تامین قطعات از خارج از کشور نیازی نداشته باشند. به همین دلیل با کیفیت ترین قطعات به فروش می رسد. استفاده از آلیاژ بسیار مقاوم برای کارکرد این ماشین ها در شرایط دشوار پروژه های عمرانی بسیار ضروری است. به همین دلیل شرکت توسعه ی راه تمام توان خود را برای تامین به موقع قطعات و فروش آن ها در بازار به کار بسته است.

قیمت شنگیر بیل مکانیکی

قیمت شنگیر بیل مکانیکی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. تامین این قطعات با توجه به در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و زمین های سنگلاخی ای است که بیل های مکانیکی در آن کار می کنند. نیاز به قطعاتی است که دارای استحکام زیادی به دلیل وجود شرایط دشوار پروژه های عمرانی است. گرید بندی و درجه ی کیفیت متفاوت این قطعات تاثیر مستقیم بر قیمت آن دارد. برای خرید بهترین قطعات بهتر است پیش از توجه به قیمت به اصل بودن آن توجه کنید زیرا امکان ایجاد مشکلاتی برای زیرو بند بیل های مکانیکی وجود دارد. به دلیل افزایش قطعات تقلبی در بازار خرید خود را از مراکز اصلی که وارد کننده ی قطعات بیل مکانیکی هستند انجام دهید.

ساخت شنگیر بیل مکانیکی