بازو اچ بیل مکانیکی

H LINK

توسعه راه تولید کننده و عرضه کننده ی انواع لینک پشت بیل مکانیکی متناسب با برندها و مدل های مختلف کوماتسو، هیوندای، کاترپیلار، دوو-دوسان، زوم لاین، هیتاچی، هیدرومک و…

لینک های پشت باکت تولید شده توسط توسعه راه به دو صورت یک تکه و جوشی میباشند که متناسب با نیاز و سلیقه ی مشتری قابل عرضه میباشند.

لینک های پشت باکت پس از تولید توسط نیروهای ماهر و بااستفاده از مواد اولیه ی با کیفیت توسط ناظران کنترل کیفی به منظور اطمینان از کیفیت بالای آن ها آزمایش و سپس در اختیار مشتریان محترم قرار میگیرد.

مجموعه ی توسعه ی راه با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود به عرضه ی تجهیزات بیل مکانیکی اقدام کرده است. تلاش این مجموعه برای تامین بازارهای داخلی و خارجی، بهبود کیفیت محصولات و جلب رضایت مشتریان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش های مورد نظر خود در سایت مراجعه کنید.

از جمله محصولاتی که در مجموعه ی توسعه راه عرضه می شود می توان به بازو اچ بیل مکانیکی اشاره کرد. این محصول نقش مهمی در قسمت زیربندی ماشین های سنگین در مدل های مختلفی مانند کوماتسو، کاترپیلار، ولوو، کوبلکو، هیتاچی، هیوندا و غیره دارد.  به دلیل تماس مستقیم این قطعه با سطوح یکی از قطعات کاربردی در ماشین های راهسازی است.

خرید بازو اچ بیل مکانیکی

خرید بازو اچ بیل مکانیکی با توجه به درجه بندی آن از نظر کیفیت عرضه می شود و به دلیل اهمیتی که در کارایی ماشین های سنگین دارد در تولید آن از بهترین آلیاژ استفاده شده است. برای خرید این قطعه مراجعه به یک مرکز فروشگاهی معتبر بسیار ضروری می باشد. این قطعات به دلیل اهمیتی که در اصل بودن و کیفیت بالا دارند باید از مراکزی تهیه شوند که با اطمینان از اصالت کالا برای خرید بازو اچ بیل مکانیکی ضمانت پس از فروش را در نظر بگیرند. توسعه ی راه به دلیل سابقه ی درخشانی که در تامین و عرضه ی تجهیزات بیل مکانیکی دارد بهترین ها را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

فروش بازو اچ بیل مکانیکی

خرید و فروش قطعات بیل مکانیکی با توجه به اهمیتی که این قطعات در کارایی ماشین های سنگین دارند نیاز به تخصص دارد. فروش بازو اچ بیل مکانیکی برای انواع ماشین آلاتی که در پروژه های عمرانی و راهسازی فعالیت می کنند جزء مهم ترین قطعات است و به دلیل وجود شرایط کاری دشوار و مشکلاتی از قبیل رطوبت، برخورد به شیء سخت و حفاری نیاز به استفاده از آلیاژ فولاد در تولید این قطعات می باشد. در صورتی که از مراکز نامعتبری که این قطعات را عرضه می کنند، خرید کنید امکان به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل از کار افتادگی ماشین آلات و متوقف شدن پروژه وجود دارد.

میزان مقاومت بازو اچ بیل مکانیکی و عدم شکنندگی آن از مهم ترین ویژگی های مورد نظر این محصول می باشد. مهندسانی که برای طراحی و ساخت این محصولات تلاش می کنند برای استفاده از آن ها در شرایط سخت آن را مورد آزمایش قرار می دهند به همین دلیل خرید آن ها از بهترین تولید کنندگان ضرورت پیدا می کند.

◎The link rod provides yield strength of 800MPa.impact flexibility of 800kJ/m2 and center hardness of 22HRC~25HRC.

◎High strength CO2 gas shielded welding is used to ensure the strength of the link mechanism.

◎The internal liner is made of spheroidal graphite cast ironguaranteeing self-lubricating function when the bucket link is working