رولیک بیل مکانیکی کاترپیلار

Caterpillar roller

شرکت صنعتی توسعه راه با تولید و عرضه ی انواع قطعات بیل مکانیکی کاترپیلار با بهترین متریال و کیفیت توانسته خدمت شایانی به دارندگان این بیل های مکانیکی داشته باشد.

رولیک بیل مکانیکی کاترپیلار به دو دسته ی اصلی تقسیم می شود رولیک بالا و رولیک پایین. این قطعه یکی از اتصالات مهم زنجیر زیربندی بیل کاترپیلار بشمار می آید. رولیک بیل کاترپیلار در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود.اندازه های مختلف و اشکال گوناگونی که این رولیک دارد نیاز کلیه ی بیل مکانیکی کاترپیلار را بخوبی تامین نموده است.

جنس این رولیک بواسطه ی تماس با سایر قطعات زیربندی از فلز و آلیاژ قوی و فولاد به روش فورج ساخته شده است تا دارای استقامت در برابر سایش شود. این رولیک بوسیله ی پیچ و مهره بروی هیدروموتور متصل می شود. وظیفه رولیک‌ ها انتقال وزن بیل مکانیکی به لینک و کفشک می باشد. رولیک پایین نسبت به رولیک بالا در بیل مکانیکی کاترپیلار از تعداد بیشتری برخوردار می باشد.

رولیک بالا کاترپیلار E325 این نوع رولیک در زیربندی بیل مکانیکی کاترپیلاربه تعداد 2 عدد می باشد که با توجه به کدهای ماشین در انواع مختلف و اندازه های مختلف تولید و عرضه می شود. وظیفه ی رولیک بالا کاترپیلار نگهداری زنجیر بیل کاترپیلار در بالای هیدروموتور می باشد. جنس این رولیک از فولاد و مواد استحکام بخش می باشد

رولیک پایین کاترپیلار E320 در زیربندی بیل کاترپیلار به منظور تعلیق هرچه بهتر بار ناشی از کل وزن ماشین و نیروی وارده از سمت باکت همچنین ایجاد حرکت روان و نرم تر و بدون لرزش زنجیر زیربندی بیل کاترپیلار استفاده می شود. تعداد این رولیک به دلیل اهمیتی که دارد نسبت به رولیک بالای بیل کاترپیلار از تعداد بیشتری برخوردار می باشد. این رولیک به رنگ زرد و مشکی عرضه می شود جنس این رولیک از آلیاژ فولادی و فولاد می باشد.

رولیک بیل مکانیکی کاترپیلار