معرفی تجهیزات بیل مکانیکی پرکاربرد

معرفی تجهیزات بیل مکانیکی پرکاربرد

معرفی تجهیزات بیل مکانیکی پرکاربرد

شرکت توسعه راه با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ی تولید تجهیزات بیل مکانیکی با بهترین کیفیت در خدمت مشتریان عزیز می باشد. این مجموعه با تولید و واردات قطعاتی مانند بکهو، بابکت، لودر، بلدوزر و دیگر قطعات برای تامین نیاز بازار های داخلی و جلب رضایت مشتریان تلاش می کند برای خرید محصولات و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تجهیزات بیل مکانیکی به دلیل کیفیت بالایی که دارد برای انواع کاربرد های اساسی در محیط های ساختمانی و صنعتی نقشی مهمی را ایفا می کند. استفاده از تجهیزات با دوام و مستحکم مجموعه ی توسعه ی راه باعث سهولت کار هایی مانند گود برداری، حفاری تونل، خاکبرداری و حمل اجسام با وزن های مختلف می شود. جا به جایی سطوح سنگی و بتنی به دلیل استفاده از متریال های با کیفیت در ساخت این تجهیزات از آسیب رسیدن به بیل مکانیکی و افزایش هزینه ها جلوگیری می کند. در بخش های مهندسی و عمرانی برای پیشبرد سریع پروژه ها نیاز به تجهیزاتی است که بتوان با در نظر گرفتن شرایط محیطی و حجم کار از آن ها در ساعات طولانی استفاده کرد. این شرایط نیاز به تجهیزاتی دارد که از نظر کاربردی و کیفی بتواند راندمان کاری را بالا ببرد. شرکت توسعه ی راه با در نظر گرفتن همه ی این فاکتورها سعی در عرضه ی بهترین محصولات را دارد.

خرید قطعات بیل مکانیکی

خرید قطعات بیل مکانیکی با توجه به مدل ها و کارایی های مختلفی که دارند انجام می گیرد. برای استفاده از انواع بیل مکانیکی نیاز به ساخت قطعات و سرهم بندی کردن آن ها همچنین و تعویض قطعاتی مانند باکت بیل بکهو وجود دارد. برای خرید انواع تجهیزات بیل مکانیکی که شامل زیربند، کابین، بازو و بوم می شود می توانید با شماره های درج شده در سایت توسعه راه تماس گرفته و از متخصصین ما در این مجموعه اطلاعات لازم را دریافت کنید. بیل های هیدرولیکی و یا مکانیکی بازو های محکمی هستند که با استفاده از قطعات با کیفیت در آن می توانید با خیالی آسوده به انجام پروژه های ساختمانی و ساخت و ساز در راه ها و جاده ها بپردازید. استفاده از این تجهیزات در معادن و گودبرداری ها بدون نیاز به تعویض زودهنگام باعث پیشبرد سریعتر کارها می شود.

فروش قطعات بیل مکانیکی

فروش قطعات بیل مکانیکی مانند باکت دوسان در مجموعه ی توسعه ی راه با قیمتی مناسب با در نظر گرفتن کیفیت این محصولات عرضه می شود. انواع بیل های مکانیکی با توجه به کارایی که دارند در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و برای تهیه ی قطعات آن باید به عرضه کنندگان معتبر این محصولات مراجعه کنید. خرید محصولات مکانیکی و هیدرولیکی با توجه به تخصصی که در ساخت آن ها مورد نیاز است فقط با توجه به اعتبار فروشندگان باید انجام بگیرد. این محصولات در محیط هایی مانند جاده و واحد های صنعتی مورد استفاده هستند و در این بخش ها به دلیل عدم دسترسی مناسب و دوری راه امکان خرید با سرعت و تعویض قطعه کمتر است به همین دلیل بهتر است از خریدارانی محصول مورد نظر خود را تهیه کنید که بیشتر از فروش به اعتبار برند خود اهمیت می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

آشنایی با قطعات بیل مکانیکی

برای کسانی که وارد حرفه هایی مانند ساخت و ساز می شوند استفاده از ماشین آلاتی مانند بیل مکانیکی ضروری است. تولید این تجهیزات باعث افزایش سرعت در کارها و کم شدن زحمت نیروی انسانی شده است. این ماشین آلات از قطعات مختلفی درست می شود که با سرهم بندی کردن آن ها به آسانی می توان به اهداف خود در زمینه ی ساخت پروژه های بزگ عمرانی و ساختمانی رسید. این قطعات در شرایط سخت کاری با خطراتی از قیبل آسیب دیدگی مواجه هستند به همین دلیل بهتر است، فروشندگان معتبری را برای تامین این قطعات در نظر داشته باشید. انواع مختلفی از این قطعات تولید و عرضه می شوند که در ادامه متن به معرفی تجهیزات بیل مکانیکی پرکاربرد می پردازیم.

قسمت گردان

کابین بیل های مکانیکی برای هدایت آن بخش مهمی به حساب می آید. این قسمت از مهم ترین بخش های بیل مکانیکی است و در ساخت آن همه ی تمهیدات لازم در نظر گرفته می شود. این کابین اغلب به صورت گردان اداره می شود. اتاقک در روی یک صفحه ی گردان قرار دارد تا بتوان به سادگی برای قرار گرفتن در یک محل ثابت و گردش در جهت های مورد نیاز مورد استفاده قرار بگیرد. این صفحه ی گردان را از بلبرینگ کف گرد می سازند.

چرخ

چرخ های لاستیکی و زنجیری از جمله چرخ هایی است که در بیل های مکانیکی به کار می رود. چرخ های زنجیری را از فلز فورجی می سازند که به آن زنجیر می گویند. از دیگر اجزاء این چرخ ها می توان به زنجیر سفت کن، آیدلر، دنداه ی اسپراکت و رولیک اشاره کرد.

سر بیل

سر بیل برای انجام عملیات نهایی در بخش های مختلفی مانند سنگ یا خاک کاربرد دارد. برای تماس با زمین مهم ترین قسمت بیل مکانیکی باکت ها هستند. این کلمه را به دلیل جمع شدن خاک در داخل آن به معنای سطل انتخاب کردند. خاک برداری در عملیات حفاری با استفاده از این باکت ها به سهولت انجام می شود.

 

دکل و استیک

بازوها و مفاصل در حفاری نقش مهمی دارند این بازوها برای جابه جایی باکت مورد استفاده قرار می گیرند و باکت را به محلی می برند که باید انتقال خاک در آن انجام بگیرد. با برداشت خاک این بازو ها دوباره باکت را از جای خود بلند می کند و به بخش دیگری که سنگ ها و خاک در آن انباشته شده اند می برد.

معرفی تجهیزات بیل مکانیکی پرکاربرد

موتور دیزلی

موتور های دیزلی موجود در بیل های مکانیکی نوعی موتور است که برای تولید نیرو از چرخه ی دیزل استفاده می کند. عامل احتراق برای تولید نیرو در این مدل موتورها تراکم می باشد. عمل احتراق در این موتورها به وسیله ی تراکم بالا در سوخت و هوا انجام می گیرد. برای انجام عملیات حفاری وجود موتور های دیزلی ضروری است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *