تیغه بیل مکانیکی چیست و کاربرد آن

دیواره نازک بیل مکانیکی‌ در دسته تجهیزات زیربندی بیل مکانیکی‌ و ماشین آلات‌ راه‌ سازی قرار می گیرد و برای تخت کردن سطوح از این تیغه بکارگیری می گردد. از روش پیچ‌ و مهره به باکت وصل می شود و معمولا از جنس فولاد‌ می باشد. تیغه بیل مکانیکی در سایزهای متفاوت و برای مصارف مختلف طراحی و آماده شده است‌ که میزان شکاف ها برای پیچ‌ شدن به باکت بیل مکانیکی هم در ابعاد گوناگون آن متمایز است‌.

پیوستن تیغه‌ بیل مکانیکی

دیواره نازک بیل مکانیکی‌ در ابعاد متنوع و با جنس فلزی به وسیله ی پیچ و مهره‌ با باکت متصل می گردد . دیواره نازک بیل مکانیکی‌ به دلیل سایش بسیار بالایی که با سطح در تماس‌ ایجاد‌ میکند میسر است دچار کندی و کاستن کارایی گردد که به تویض مکرر احتیاج پیدا‌ می‌کند‌ . در خیلی از موارد تعویض‌ و خرید دیواره نازک بیل مکانیکی نسبت به نوسازی آن صرفه‌ اقتصادی بیشتری بهره‌مند است و آن را تبدیل‌ به یک فرآورده مصرفی در تجهیزات‌ راهسازی نموده است‌.

گرید و طول عمر دیواره نازک بیل مکانیکی‌

یکی از اصلی‌ ترین فاکتور‌های‌ اثربخش در خریداری دیواره نازک بیل مکانیکی گرید یا تنسایل یا گرید آن می باشد که تحت عوامل شیمیایی و فیزیکی بر میزان‌کار بیل مکانیکی‌ اثرگذار خواهند بود‌ . در خرید تیغه‌ بیل مکانیکی دقت‌ نمائید چراکه کیفیت‌ ساختن و جنس آن در عملکرد و طول زندگانی تیغه‌ بسیار اهمیت دارد‌ . با اینکه دیواره نازک بیل مکانیکی یک محصول مصرفی می باشد. ولی برخورداری از کیفیت ساختن بالا‌ طول عمر زیادی و کارامد تری را برای مصرف کننده به همراه دارا است.

بیتشر بخوانید : چکش هیدرولیکی بیل مکانیکی چیست ؟

راهنمای خرید انواع تیغه بیل مکانیکی‌ و کاربرد آن :

تیغه بیل مکانیکی

دیواره نازک بیل مکانیکی‌ صاف: کاربرد آن برای صاف نمودن سطح‌ها است. مشخصههای این دیواره نازک می تواند کوتاه‌ بودن و نداشتن خمیدگی و بغل‌ بوده است .

دیواره نازک بیل مانیکی عادی (عمومی): این تیغه دارای بغلهای بزرگ و قوس می باشد‌ و در مواردی که به پاکسازی احتیاج بوده است مورد استفاده قرار می گیرد.

تیغه ترکیبی: این دیواره نازک به نسبت تیغه عادی کمی کوچکتر و با انحنای کمتر می باشد. به اضافه اینکه بغلهای کوچکتری نیز خواهد داشت.

خریداری تیغه بیل مربوط به‌مکانیک

راه صنعت تامین کننده انواع‌ دیواره نازک بیل مکانیکی‌ با عالی ترین کیفیت‌ و بالاترین گرید ، در خدمت شما صنعتگران محترم می باشد .توسعه راه تامین‌ کننده لوازم راهسازی آمادگی‌ دریافت‌ سفارشات شما و تغیر این سفارشات را درکمترین تایم ممکن‌ دارد‌، جهت کسب اطلاعات تکمیلی در مورد اشکال تیغه بیل مکانیکی‌ آماده در تهیزات راهسازی توسعه راه و یا هر محصول دیگر با کارشناسان ما در واحد‌ فروش ارتباط‌ برقرار‌کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *